Rendelés

Új vásárló vagyok, mi a teendő?

A megrendelés rendkívül egyszerű folyamat! A honlapunkon éjjel-nappal megrendelheti a kívánt terméket vagy termékeket és ha kérdése van vagy segítségre van szüksége, elérhet minket telefonon is. Lehetőség van Livechat-re is. Ha elérhetőek vagyunk, a chat-lehetőség a weboldalunk jobb felső sarkában található, és mi végig tudjuk vezeti Önt akár a rendelési folyamaton is.

A termékeket könnyedén megtalálja a kereső vagy a navigáció segítségével. Ha kiválasztott egy terméket, akkor megnézheti azt szín, méret, íz vagy mennyiség, illetve kiszerelés szerint is és, ha a kívánt termék fenti paramétereit beállította, már csak egy „kosárba” gombot kell megnyomnia a vásárláshoz.

Ezután kattintson a jobb felső részben a "pénztárhoz" gombra, és eléri a rendelési folyamatot. Ha már vásárolt nálunk, akkor a hozzáférési adataival bejelentkezhet. Ha Ön új ügyfél, akkor könnyedén létrehozhat egy új vevő account-ot (azonosítót).

Majd a pénztár oldalon egyszerűen adja meg a szállítási címet és válassza ki az Ön számára előnyös fizetési módot. Ezt követően ismét ellenőrizheti megrendelését, majd elküldheti.

A megrendeléséről azonnal kapni fog egy rendelés-visszaigazolás e-mailt. A rendelése ezt követően, amilyen gyorsan csak lehetséges feldolgozásra kerül.

Rendelkezésre állás és készlet

Igyekszünk annyi termékek raktáron tartani, amennyi csak lehetséges. A készleten lévő termékeket még aznap vagy legkésőbb a következő munkanapon tudjuk kiszállítani.

Amennyiben a termék nincs raktáron, abban az esetben látni fogja a termékoldalon, hogy mikor tudjuk szállítani a terméket.

Amennyiben a terméket a kosárba helyezte, akkor a bevásárlókosár oldalon láthatóvá válik, hogy a teljes megrendelését mikor tudjuk kiszállítani.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mait?

Előfordulhat, hogy a rendelés visszaigazolásról küldött e-mail a spam-ek közé került. Érdemes megnézni a spamek között.

Ha nem kapott a rendelést követően azonnal rendelés visszaigazolást e-mailben, előfordulhat, hogy esetlegesen rossz e-mail címet adott meg, vagy a rendelési folyamatot nem megfelelően zárta le.

Ebben az esetben lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Itt szívesen segítenek Önnek!

Rendelés visszavonás vagy módosítás

Csak írjon nekünk egy e-mailt vagy hívjon minket telefonon. Mindaddig, amíg a rendelése nincs becsomagolva, módosíthatja, vagy töröltetheti.

Fizetési módok

A következő fizetési módokat kínáljuk:

Hitelkártyával történő fizetés:

Nálunk kényelmesen fizethet hitelkártyával. A következő kártyákat fogadjuk el: Master card-, Visa - és Diners. Hitelkártyával történő fizetéskor a hitelkártyájának terhelése közvetlenül a megrendelés befejezésekor történik. Ez akkor is megtörténik, ha a termék nincs készleten, és csak néhány nap múlva tudjuk szállítani.

A hitelkártya adatok SSL zároltak, tehát e magas szintű biztonság mellett az Ön vásárlása biztonságos. További információt e témakörben: lásd itt.

 

Utánvét (Készpénzfizetés szállításkor):

Ha Utánvét fizetési módot választja, akkor a hivatalos összeget a csomagkézbesítő szolgáltatónak fizeti az áru megérkezésekor. Ellenőrizze, hogy a kézbesítés napján megfelelő mennyiségű készpénz legyen Önnél.

Utánvét fizetési mód a következő országok számára elérhető: Ausztria, Németország és Szlovénia

A szállítások Utánvét fizetési mód esetén Ausztrián és Németországon belül plusz 5.90 euro felmerülő költséget jelent. Szlovéniai vevők esetén a felmerülő költség 2,90 euró.

 

Banki átutalás vagy közvetlen követelés:

Ebben a fizetési formában a rendelkezésünkre bocsátja a banki adatait, és az összeg a rendelés beérkezését követő három napon belül terhelődik a számlájáról. Kérjük, figyeljen arra, hogy a megfelelő összeg legyen elérhető a számláján - egyébként további banki díjak kerülnek felszámításra. Mindig a rendelés beérkezését követő három napon belül terhelődik a számlája, akkor is, ha az áru nincs raktáron, így a kiszállítás kicsit tovább tart.

 

Előre utalás

Előrefizetési módnál a rendelés beérkezést követően azonnal kap egy visszaigazolást e-mailen. Ebben a visszaigazolásban megtalálja a szükséges banki adatokat. Figyeljen arra, hogy adja meg a megrendelési számot az értesítésben, különben nem tudjuk, hogy a befizetése melyik rendeléshez tartozik. Miután az átutalása beérkezett hozzánk (intézménytől függően, akár 5 napba is kerülhet) megkezdődik a rendelésének a feldolgozása.

Az átutaláshoz kérjük, használja a következő banki adatokat:

Bankszámla adatok Magyarország:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:HU17 1200 1008 0147 2511 0010 0004
Giro:1200 1008 0147 2511 0010 0004
BIC:UBRTHUHB
Intézmény:Raiffeisen Bank ZRT.
Bank címe:Akadémia utca 6, 1054 Budapest

Adja meg a megrendelési számot az átutalás megjegyzés rovatában. Ezek a SEPA / EU új átutalási szabványa. 2012 év folyamán Európában  az összes átutalás új rendszerre áll át – mi ezt az új átutalási módot kínáljuk Önnek, ami egész Európában meggyorsíthatja a kifizetéseket.

Ha az új átutalási mód használatával problémái vannak (IBAN és a BIC) továbbra is használhatja a korábbi banki adatainkat.

Bankszámla adatok nemzetközi:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:DE92 7002 0270 0010 3608 98
BIC:HYVEDEMMXXX
Intézmény:Hypo-Vereinsbank
Bank címe:Kardinal-Faulhaber-Straße 14, 80333 München
Bankszámla adatok Ausztria:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:AT35 3807 5000 0203 5178
BIC:RZSTAT2G075
Intézmény:Raiffeisenbank Paldau
Bank címe:Paldau 40, 8341 Paldau
Bankszámla adatok Szlovénia:
Tulajdonos:niceshops d.o.o.
IBAN:SI56 2410 0901 0977 454
BIC:KREKSI22
Intézmény:Raiffeisenbank Maribor
Bank címe:Zagrebška cesta 76, 2000 Maribor
Bankszámla adatok Olaszország:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:IT26 B020 0801 6110 0010 1757 488
BIC:UNCRITMM
Intézmény:Unicredit S.p.A Italia
Bank címe:Via della Moscova, 20123 Milano
Bankszámla adatok Lengyelország:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:PL30 1750 0009 0000 0000 2691 5309
BIC:RCBWPLPW
Intézmény:Raiffeisen Bank Polska S.A.
Bank címe:Piękna 20, 00-549 Warszawa
Bankszámla adatok Magyarország:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:HU17 1200 1008 0147 2511 0010 0004
Giro:1200 1008 0147 2511 0010 0004
BIC:UBRTHUHB
Intézmény:Raiffeisen Bank ZRT.
Bank címe:Akadémia utca 6, 1054 Budapest

Kérjük ne felejtse el itt sem a közlemény rovatba megadni a megrendelési számot.

További információkat az átutaláshoz más országokból származó ügyfeleink számára itt talál.

 

PayPal:

 

Ha PayPal –al szeretne fizetni, akkor a megrendelési folyamat lezárásával átirányítjuk a PayPal honlapjára. Ott bejelentkezhet a PayPal fiókjába és teljesítheti a kifizetést.

 

Néhány percen belül a kifizetését regisztrálja rendszerünk, lekönyveli, és a rendelése feldolgozásra kerül. PayPal fizetés esetén a számlaösszeg rögtön a megrendelés beérkezését követően levonásra kerül.

Azonnali átutalás

Azonnali átutalás a Payment Network AG direkt-átutalási eljárása. Azonnali átutalás esetén a megrendelése alatt kezdeményezi az összeg banki átutalását online banki szolgáltatás-fiókjában. Az azonnali átutalás lezárásával kapunk egy valós idejű igazolást. Így mi rögtön megkezdhetjük a rendelése feldolgozását, és így hamarabb megkaphatja a megrendelt árut. Azonnali átutalás fizetési mód esetén a számlaösszeg rögtön a megrendelés beérkezését követően levonásra kerül.

Az azonnali átutalás fizetési mód megfelel az online banki szigorú biztonsági előírásoknak és a TÜV hitelesített adatvédelemnek. Önnek nem kell regisztrálni, sem a hitelkártyát használnia. Egyszerűen, biztonságosan és gyorsan fizethet közvetlenül online bankszámlával.

 

Számla (a harmadik sikeres megrendeléstől):

A harmadik sikeres megrendeléstől Önnek lehetősége van számlával fizetni. A számla a megrendelésével együtt érkezik. A számla kézhezvételétől számított 14 napon belül ki kell egyenlítenie a számlát.

Banki adataink:

Bankszámla adatok Magyarország:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:HU17 1200 1008 0147 2511 0010 0004
Giro:1200 1008 0147 2511 0010 0004
BIC:UBRTHUHB
Intézmény:Raiffeisen Bank ZRT.
Bank címe:Akadémia utca 6, 1054 Budapest

Ezek a SEPA / EU új átutalási szabványa. 2012 év folyamán Európában  az összes átutalás új rendszerre áll át – mi ezt az új átutalási módot kínáljuk Önnek, ami egész Európában meggyorsíthatja a kifizetéseket.

Adja meg a megrendelési számot a közlemény rovatban.

Ha az új átutalási mód használatával problémái vannak (IBAN és a BIC) továbbra is használhatja a korábbi banki adatainkat.

Bankszámla adatok nemzetközi:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:DE92 7002 0270 0010 3608 98
BIC:HYVEDEMMXXX
Intézmény:Hypo-Vereinsbank
Bank címe:Kardinal-Faulhaber-Straße 14, 80333 München
Bankszámla adatok Ausztria:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:AT35 3807 5000 0203 5178
BIC:RZSTAT2G075
Intézmény:Raiffeisenbank Paldau
Bank címe:Paldau 40, 8341 Paldau
Bankszámla adatok Szlovénia:
Tulajdonos:niceshops d.o.o.
IBAN:SI56 2410 0901 0977 454
BIC:KREKSI22
Intézmény:Raiffeisenbank Maribor
Bank címe:Zagrebška cesta 76, 2000 Maribor
Bankszámla adatok Olaszország:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:IT26 B020 0801 6110 0010 1757 488
BIC:UNCRITMM
Intézmény:Unicredit S.p.A Italia
Bank címe:Via della Moscova, 20123 Milano
Bankszámla adatok Lengyelország:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:PL30 1750 0009 0000 0000 2691 5309
BIC:RCBWPLPW
Intézmény:Raiffeisen Bank Polska S.A.
Bank címe:Piękna 20, 00-549 Warszawa
Bankszámla adatok Magyarország:
Tulajdonos:niceshops GmbH
IBAN:HU17 1200 1008 0147 2511 0010 0004
Giro:1200 1008 0147 2511 0010 0004
BIC:UBRTHUHB
Intézmény:Raiffeisen Bank ZRT.
Bank címe:Akadémia utca 6, 1054 Budapest

Kérjük ne felejtse el itt sem a közlemény rovatba megadni a megrendelési számot.

Információk az átutaláshoz más országokból származó ügyfeleink számára itt található.

Rendelés-visszaigazolás - rendelés állapot

A megrendelés után azonnal kap tőlünk egy elektronikus levelet, amelyben a rendelésével kapcsolatos összes információt közöljük. A rendelés állapotát a "Fiókom" területen követheti a honlapunkon.