Szállítás és kézbesítés

Ajándék csomagolás

Örömmel becsomagoljuk rendelését!

Ehhez kedves niceshops ajándékdobozokat használunk. Kérésre üdvözlőkártyát is mellékelünk.

Költsége a kosárban a kiválasztáskor jelenik meg.

A különválasztott számla elküldése természetesen nem probléma. Ezt az opciót a rendelés lezárása előtt választhatja ki.

Mennyibe kerül a szállítás?

OrszágÁruérték (ÁFÁ-val)Szállítási költség (ÁFÁ-val)
Magyarország8.000 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól1.200 Ft

Ha nincs más megbeszélve, akkor a terméket/ termékeket a Aquatadeus raktárából az ügyfél által megadott szállítási címre szállítjuk.

Ha a Aquatadeus önhibáján kívül nem kerül sor a kiszállításra, mert a szállító nem tartja be a szerződésben foglalt kötelezettségeit, akkor a vásárló elállhat a Aquatadeus rendeléstől. Mi erről azonnal tájékoztatjuk a vásárlót.

Ha a kiszállítás a vásárló részére nem lehetséges, mert a vásárló a megjelölt szállítási cím alatt nem található, annak ellenére, hogy a vásárlóval közölték a szállítási határidőt, akkor a szállítási költségek a vásárlót terhelik.

OrszágÁruérték (ÁFÁ-val)Szállítási költség (ÁFÁ-val)
Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Németország, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia7.848 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól1.253 Ft
Horvátország62.492 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól9.418 Ft
Magyarország8.000 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól1.200 Ft
Románia37.680 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól6.249 Ft

Mennyibe kerül a szállítási költség az EU-ba és Svájcba?

Milyen hosszú időt vesz igénybe a kiszállítás?

Németországba a kiszállítás a DHL és a Deutsche Post szolgáltatásával történik. Azon termékek esetében, amelyek raktáron vannak és du. 13h- ig megrendelnek, még aznap feldolgozásra kerül a megrendelés. Általában Németországba két napot vesz igénybe a kiszállítás. A tőlünk – e-mailben - kapott nyomonkövetési szám (Trackingnummer) segítségével nyomon tudja követni a kiszállítás útját.

A rendelés várható szállítási dátuma mind a termékek mellett, mind a bevásárló kosárnál is megjelenik.

Ha szállítási problémái vannak, kérjük, írjon nekünk e-mailt vagy hívjon minket. Szívesen állunk rendelkezésére és segítünk.

E-Mail: global@aquatadeus.com
Hotline: (Mo - Do: 9 - 16 Uhr, Fr: 9 - 14 Uhr)

Ausztriába a kiszállítás az osztrák posta szolgáltatásával történik. Azon termékek esetében, amelyek raktáron vannak és du. 13h- ig megrendelnek, még aznap feldolgozásra kerül a megrendelés. Általában Ausztriába 1 napot vesz igénybe a kiszállítás. A tőlünk – e-mailben - kapott nyomonkövetési szám (Trackingnummer) segítségével nyomon tudja követni a kiszállítás útját.

A rendelés várható szállítási dátuma mind a termékek mellett, mind a bevásárló kosárnál is megjelennek.

Ha szállítási problémái vannak, kérjük, írjon nekünk e-mailt vagy hívjon minket. Szívesen állunk rendelkezésére és segítünk.

E-Mail: global@aquatadeus.com
Hotline:

Express megrendelések (szállítás a következő napon)

A UPS logisztikai partnerünkkel az általános kiszállítás mellett a DHL, illetve a posta is az expressz kézbesítés lehetőségét kínálja Önnek. Azon termékek esetében, amelyek raktáron vannak és du. 13h- ig megrendelnek, kérhető az Express kiszállítás. Ebben az esetben a csomag az összes európai városba már a következő napon megérkezik! Az Express kiszállítás lehetőségét a rendelési folyamatnál találja – itt kívánságra igénybe is veheti. Az Expressz kézbesítési díj 6.90 EUR (felárat jelent), és jelenleg az Európai Unióban lévő ügyfeleink számára érhető el.

Hol van a csomagom?

Ehhez használhatja a nyomkövetőt. Itt látható, hogy a csomagja az adott pillanatban hol található. Ritka esetekben sajnos a nyomkövetés nem lehetséges. Ha csomagja egy héten belül nem érkezik meg, legyen kedves jelezze azt az ügyfélközpont felé.

A csomag eltűnt. Mi a teendő?

Mi a teendő, ha a csomag több nap után még mindig nem érkezett meg Önhöz és a szomszédokhoz sem került? Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi kinyomozzuk, hogy mi történt. Ezután tájékoztatjuk Önt az eredményről, illetve a szállítmányt újból elküldjük.

Ön nem tartózkodott otthon!

Ebben az esetben számos lehetőség van: egy másik kézbesítési kísérlet, vagy értesítést kap, hogy a csomag a legközelebbi postán került elhelyezésre. Nézze meg a nyomonkövetést, és meg fogja tudni, hogy ebben az esetben hol van a csomagja.

Használhatja az eltérő szállítási cím lehetőségét is. Ebben az esetben kérheti a csomagot pl. a munkahelyére is.

Szállítás Svájcba

Svájcba a posta szállít. Önnek semmilyen plussz költsége nem lesz, mivel a vámdíjakat és a behozatali forgalmi adót mi átvállaljuk.

Csomagolás

Figyelünk a környezetünkre – Gondolkodjon velünk!

A csomagok töltőanyagai alapvetően 100% -ban biológiailag lebomló anyagok - alkalmasak a komposztálásra. Az üvegtermékeket mind emellett beburkoljuk, hogy megvédjük a csomagolást.

A dobozok anyaga tiszta karton és normál papírhulladékként kezelhető.  

Tipp: Megtalál mindent a Nice-Shops doboz külsején felsorolva!

Hűtve szállítás

A nyári hónapokban a hőre érzékeny termékek kiszállítása kizárólag hűtve szállítással történik. A hűtve szállítandóként deklarált termékek automatikusan hűtőcsomagolásban kerülnek kiszállításra, enélkül a termék kiszállítása nem lehetséges!
A termék egy izoterm csomagba kerül, amely extrudált polisztirolból készült, amely egy 5 mm vastag alumínium-alapanyaggal van bevonva.

Az automatikus hűtve szállítás plusz költsége 4,90 €, amely a szokásos szállítási költségekhez adódik.